Ronya

Ronya
@carpeeeediem
Düşündükçe güzelleşti.
İçimdeki fırtınayı dokebilseydim cümlelere yüküm hafiflerdi..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Birazda öz-eleştiri yapın ya hep başkasının kusurunu bulma derdine düşmeyin
“Bir dil öğren, bir kitap oku, bir şiir ezberle, bir konu araştır, bir güzel yer gez, bir iyi insanla tanış, bir iyilik düşün, bir hayata dokun, bir yazı yaz, bir hayal kur veya anlamlı başka bir çaba koy ortaya.Yaşama, küçük de olsa, bir mum yakmadığın her gün karanlıktasın.”
kapıya vurdu kimi arıyorsunuz" dedim -hiçkimseyi" dedi "buyrun öyleyse" dedim kalabilir miyim" dedi "Mutlaka gideceksiniz " dedim -asla" dedi gitti.....
Şiir
yorgun ,bitkin,tükenmiş