Nisa

@catslly·
·
sabitlendi
-Kimin umurundasın ki sen?… -Ben kendimin umurundayım. Ne kadar yalnız, ne kadar kimsesiz kalırsam, kendi kendime o kadar saygı duyacağım.
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
En çok da rüzgarın saçlarımda ve tenimde bıraktığı o hafif esinti hissi, yaşadığıma dair bir kanıt gibi geliyor.
1000Kitap
Gerçek aşk dediğimiz, o kişiyi gördüğümüzde aklımızda acaba sorularının olmaması anlamına gelmiyor mu?
1000Kitap
Bir yanım sevgiye gerçekten aç, bir yanımsa o yalnızlığı, açlığı olmayacak birisiyle doldurmayacak kadar temkinli.
1000Kitap
Düşüyor Yere dizlerim Kanıyor acı içinde Kalkmak istiyorum ellerimle Ama yetiniyorum Yalnızca beklemekle…
1000Kitap