Laf aramızda, sen neden sinir krizi geçiriyorsun acaba? Yani bütün gücün kuvvetinle çöküntüye uğrayabiliyorsan eğer neden bütün enerjiyi sapasağlam ayakta kalmak için harcamıyorsun.
“Öyle aptal biri ki, insanın yüreği yanıyor. Televizyondaki bütün öteki insanlar gibi. Ve de Hollywood’daki. Ve de Broadway’deki. Duygusal olan her şeyi müşfik sanıyor, gaddarca olan her şeyi bir dilim gerçeklik sanıyor.”