Ece

Ece
@cavetown_
ISPANAK MIYIM?
Puan vermedi·352 syf.··
Beğendi
·
2022 6. kitabı
·
3 saatte okudu
·
Okunma: 19 Nisan 2022 18:38
aslında inceleme yazmaya kitabın ortalarındayken karar verdim. kitabın beni etkilediğinden ve şiir yazmaya teşvik ettiğinden, biyoloji dersinde yazdırdığı şiir olan ISPANAK GİBİYİM'den bahsedip sizlerin takdirini kazanacaktım ama kitapta yaşanan bir gelişme adeta beni tokatladı. noluyo lan? dedim. yakın zamanda izlediğim bi filmdekiyle benzer tepkiyi verdim. kitabı çok içselleştirdim ve okurken aşırı eğlendim. yeni bir kitap okuyana kadar favorim şimdilik bu kitap. bu arada şaka maka şiir yazmayı bırakmıyacağım. kitap bana yeni bir ilgi alanı oluşturdu. <3
Edebiyat
Şiirimin Her KelimesiTamara Ireland Stone · Pegasus Yayınları · 20201,294 okunma
Ece isimli okura yanıt verildi
Ece
kitaptan çok şiirini merak ediyorum oepwpe
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ISPANAK MIYIM?
Puan vermedi·352 syf.··
Beğendi
·
2022 6. kitabı
·
3 saatte okudu
·
Okunma: 19 Nisan 2022 18:38
aslında inceleme yazmaya kitabın ortalarındayken karar verdim. kitabın beni etkilediğinden ve şiir yazmaya teşvik ettiğinden, biyoloji dersinde yazdırdığı şiir olan ISPANAK GİBİYİM'den bahsedip sizlerin takdirini kazanacaktım ama kitapta yaşanan bir gelişme adeta beni tokatladı. noluyo lan? dedim. yakın zamanda izlediğim bi filmdekiyle benzer tepkiyi verdim. kitabı çok içselleştirdim ve okurken aşırı eğlendim. yeni bir kitap okuyana kadar favorim şimdilik bu kitap. bu arada şaka maka şiir yazmayı bırakmıyacağım. kitap bana yeni bir ilgi alanı oluşturdu. <3
Edebiyat
Şiirimin Her KelimesiTamara Ireland Stone · Pegasus Yayınları · 20201,294 okunma
Ece
ISPANAK GİBİYİM'İ MANYAK MERAK ETTİM AĞ
Kan ve Külden Tamam bu 3.bastan alisim yorumu. Silip tekrar yazıyorum yani ne yazsam da kitabin bana verdiğini satırlara dökerek hakkını verebilirim diye düşünüyorum. Uzun zamandır türünde okuduğum en iyi kitap. Fantastik dünyayı iliklerime kadar hissettim. Ruhum doydu diyebilirim. O kadar iyiydi ki sanki ne yazsam az gelecek. Yazarın kurduğu dünyaya, karakterlere ,olayların akışına,suların hiç durulmamasina, bu kadar da olmaz dediğim herseyin olmasına hayran kaldım. Hele son 300 sayfa sabahlama sebebim oldu. Tahmin ettiğim tek şeyin doğru çıkması hariç herseyde ama herseyde hayretlerim şaştı. Bir kitapta aradığınız herseyi bulmanız mümkün. Fantastik bir dünya,kralliklar yeni türler gerilim savas Entrika ve aşk olmazsa olmaz ama ne aşk. O Bir bakire bir Yukselmis Poppy Bir krallığın umudu,doğduğu günden beri dört duvar arasında resmen saklanan ve hayati ona ait olmayan seçilmiş kişi. Peki kimse ona ne istediğini sordumu yada bir Yükselmiş tam olarak ne demek biliyor mu. O bir Krallık Muhafızı altın gözlü Bay gizem Hawke Onun görevi hayatı pahasına Poppy korumak ama ya başka amaçları varsa ve bu amaçların başında Poppy'nin aklını çelmek ona hayatı sunarken bir başkaldırısa belki de yeni bir şavasin kapılarını aralamaksa. Ve bir krallık çökmüş ama küllerinden doğmaya çalışan tehlike canlarını çalan herkesin yüreğine ve hayatına korku salan bir krallık. Onlar yeniden yükselirse neler olacak? Ve hawke bu krallığın neresinde duruyor? Poppy duygularına yenik düşecek mi ? Yıllardır insanligi yok eden tür olan Crawenler aslında nasıl doğdu ve amaçları neydi? Doğru bildiğiniz herseyin yanlış,yanlışın doğru olduğu bir kitap ters köşeler, aksiyon, gerilim hiç bitmiyor hiç. Bittiği zaman çığlık atacağınızin garantisini veriyorum. devamını dört gözle bekliyorum. Ve yazara bu kadar
Ece
galiba ileti kısmına yazmışsınız inceleme kısmına daha cuk olur gibi ♡