Budist yazar Pema Chödrön’ün de dediği gibi: “Kendimize dürüstçe ve şefkatle bakabilecek cesareti bulup o saygıyı gösteremezsek, kendimize en büyük zararı vermiş oluruz. “ İyileşmek gerçekleri en çıplak halleriyle görebilmeyi gerektirir.
Yaş aldıkça, hayatın aslının dinlenme olduğunu düşünür oldum..İçeride ya da dışarıda hiçbir şey yapmadan oturup yalnızca bir şeylerin -saatin tiktaklarının, süzülen bir bulutun, trafiğin uzaktan gelen uğultusunun, bir kuş şakımasının- farkında olmak da bize bir bütünlenmişlik hissi verebilir.