Aksa

Aksa
@celikg
Yoksa (her) umduğu şey insanın (kendisinin) mi (olacak)tır? /Necm,24 Zühd Hadisleri
Ramazan'da en kârlı iftar menüsünü sizler için hazırladık. 😍 Geçen ay Mosquesty ile birlikte İdlib'te ziyaret ettiğimiz çadırkentlerde yaşayan yetimlere ve ailelerine her gün iftar yemeği vermeye niyet ettik. 1 iftar yemeği bağışlayarak siz de bu hayra ortak olabilirsiniz. 1 Kişilik İftar Bedeli: 100 TL Detaylı bilgi: gencmuslumanlar.com/en-guzel-iftar-...
Gündeme not …
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mümin...
٣٣٠٧ -...عَنِ الْعَبَّاسِ بْنِ عَبْدِ الْمُطَّلِبِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ ، قَالَ : كُنَّا جُلُوسًا مَعَ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ تَحْتَ شَجَرَةِ ، فَهَاجَتِ الرِّيحُ ، فَوَقَعَ مَا كَانَ فِيهَا مِنْ وَرَقِ نَحْرٍ ، وَبَقِيَ مَا كَانَ فِيهَا مِنْ وَرَقِ أَخْضَرَ ، قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : " مَا مَثَلُ هَذه الشَّجَرَةِ ؟ " قَالُوا : اللَّهُ وَرَسُولُهُ أَعْلَمُ ، قَالَ : " مَثَلُهَا مَثَلُ الْمُؤْمِنِ إِذَا اقْشَعَرَّ مِنْ خَشْيَةِ اللَّهِ تَعَالَى وَقَعَتْ عَنْهُ ذُنُوبُهُ ، وَبَقِيَتْ لَهُ حَسَنَاتُهُ " 3307. Abbas b. Abdülmuttalib anlatmaktadır: Resûlullah (sallallahu aleyhi vesellem) ile beraber bir ağacın altında oturuyorduk. Derken rüzgâr çıktı ve ağaçtaki kurumuş yapraklar döküldü, üzerinde sadece yeşil yapraklar kaldı. Allah Resûlü (sallallahu aleyhi vesellem): "Bu ağacın misali neye benzer?" diye sordu. "Allah ve Resûlü daha iyi bilir" dediler. " *Onun misali mü'minin durumuna benzer. Mü'min Allah korkusundan titreyince onun bütün günahları dökülür, yalnız iyilikleri kalır* " buyurdu. (Ebû Yala) Metâlib'ul Âliye,ibn Hacer el-Askalânî Ne güzel bir benzetme...
Hadisi Şerif
Hadis halkası devam ediyor sizleri de bekleriz. #235274305
Hadisi Şerif
Peygamber sallallahu aleyhi ve sellem bize orta yolun hakikat olduğunu şöyle beyan eder: " Her işin şer noktası vardır. Her şer noktanın da insanı usandırma sınırı vardır. Bu sınırlar benim sünnetime dayanırsa kişi doğruya ulaşır. Eğer sünnetime dayanmazsa kişiyi helak eder. " /İbni hibban Hepimizde bir sıkılma, bir yorulma,bir bıkma hissi var. Peki bunların sebebine yöneldik mi? Yaptığımız şeyler hak mı değil mi? ya da haksa bunun ölçüsünü nerden alıyoruz?Kur'an ve sünnetten mi yoksa başka sığınaklar aradığımız için mi böyleyiz?!
Duygu/Düşünce
...ama sen bir Müslümansın. Onlara benzeyemezsin !..
Din İslam