celsuss

celsuss
@celsuss
Hayatımın, başı ve sonu belliydi; hiç olmazsa ortasını kaçırmamalıydım.
Sıkıntılarının bir kısmının derinde gömülü bir haksızlık hissisinden kaynaklandığını düşünüyorum içindeki bir şey bir korku bir ürkeklik hissi öfkeni ifade etmene izin vermiyor onun yerine zayıflığınla gurur duyuyorsun.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bunda şaşılacak bir şey yok. Eğer kimse dinlemiyorsa bağırarak konuşmak doğaldır!
Ölümün gelmesi hayatın değeri olmadığı anlamına gelmez.
Dans eden bir yıldız doğurabilmesi için insanın içinde kaos olmalıdır.
Rahatı yerinde emniyette ve hep neşeli olanlar kimlerdir Bir de onu düşünün ben size cevabı söyleyeyim. Gerçekleri göremeyen-sıradan insanlar ve çocuklar.