celsuss

celsuss
@celsuss
Hayatımın, başı ve sonu belliydi; hiç olmazsa ortasını kaçırmamalıydım.
Hissettiğim gibi değil daha yaşlı daha kötü giyimli gördüm kendimi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşlı insanların önemli olmayan şeyler konusunda bellek kaybına uğramaları oysa kendilerini gerçekten ilgilendiren şeyleri pek ender unutmaları da hayatın bir zaferi.
İki değişiklikler o kadar ağır gerçekleşiyor ki insan farkına bile varmıyor ve içinden kendisini her zaman olduğu gibi görüyor oysa başkaları o değişiklikleri dışarıdan fark ediyorlar.
Ölüm duygusundan fazla edep duygusunu geliştirmişim.
Yaş konusunu tavandan damlayarak insanın geriye ne kadar ömrü kaldığını bildiren bir su sızıntısı gibi düşünmemiştim hiç.