Ölülere karşı hep daha dürüst ve daha cömert olduğumuzu biliyor musunuz nedeni basit onlara karşı bir yükümlülüğümüz yoktur da ondan illaki bir sorumluluk yükleyeceklerse belleğe yüklerler bizimse belleğimiz zayıftır.
Kendi duamdan hoşnuttum ben bu zevkleri bazen bencillik adı altında kendimizi yatıştırmak için mahkum edermiş gibi yapsak da mutluluğun burada yattığını hepimiz biliriz.
Doğruluk duygusu haklı olmanın verdiği duyum öz saygı bizi ayakta tutan ya da ilerleten güçlü güdülerdir sevgili tersine insanları bundan yoksun bırakırsanız onları kuduz köpeklere çevirirsiniz.Nice suçlar işlenmiştir sırf kişi hatalı olduğunu görmeye dayanamadığı için.