celsuss

celsuss
@celsuss
Hayatımın, başı ve sonu belliydi; hiç olmazsa ortasını kaçırmamalıydım.
Ne var ki coşkunluğum hep kendime dönüktür içlemişim kendimle ilgilidir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onları seviyordum bu da beylik deyimle hiçbirini sevmediğim anlamına gelir.
Yaşamın yüzeyinde ilerliyordum sözcüklerin arasında asla gerçeğin içinde değil.
Tevazu ile kabul etmem gerekir ki Aziz hemşerim hep gösterişle dolup taşmışımdır. Ben ben ben değerli yaşamımda hüküm süren ve söylediğim her şeyde işitilen nakarat buydu işte kendimi övmeden konuşamazdım hele ustalıkla becerdiğim o görüntülü ketumlukla konuşuyorsan doğrusu her zaman özgür ve güçlü yaşarım kendime kimseye denk görmemek gibi üstün bir nedenle kendimi herkes karşısında Özgür hissediyordum size söylediğim gibi herkesten daha zeki olduğumu var saymışımdır.
Herkes masaya oturup gerçek işini kimliğini açıklasa ne halt edeceğimizi bilemezdik.