Şimdiye kadar okuduğum kitaplar içerisinde en fazla etkilendiğim kitap. Kitaptan hiçbir şekilde kopmuyorsun sanki kitapta yazılanları ben yaşamışım gibi o kadar güzel bir dille anlatılmış ki açıkçası anlatamıyorum yalnızca alın okuyun beni anlarsınız demek istiyorum bu arada duygusal arkadaşlar okumasın ben bile bazı yerlerde ağlamamak için kendimi zor tutum Uçurtma Avcısı