Ben seni: yüz yüze gelmeden sevdim...Hayal ettim, gözlerimin derinliklerinden ruhuna seslendim...Ne adın önemliydi, ne de yaşın, gülüşünü hayal ettim, gözlerinin rengini bilmeden sevdim...Dedim ya sevdim işte...Süzülüşüme nail olmak istedim...Uçmak istedim sendeki bende...Ben seni: ismindeki harflerle değil, seni sen olduğun için sevdim, ben seni sesini duymadan sevdim...Değmeden tenin tenime...Nefesini hissetmeden üzerimde...Hayal dünyamın, yaşadığım eşsiz anların.Karanlıkta yanan ışığım ve içimdeki çoğalan haykırışlarım...Ben bir tek çocuksu yüreğimle sevdim seni...