cemil

cemil
@cemo4153
Ay vurmuyorsa yüzüne, güneş vurmuyorsa pencerene kabahati ne ay'da ne güneş'te ara, gözlerindeki perdeyi arala. ~mevlana~
Şimdi açsam pencereyi beklesem, Sen gelsen.. Olmaz ya; Hani geliversen.. Hiç bir şey sormasan.. Hiç bir şey söylemesen.. Sussam.. Sussan.. Sussak.. Susuşların anlattığını dinlesek, Sırt sırta otursak, Katılasıya ağlasak, Sormasak birbirimize sebebini.. Sarılsam, Sarılsan, Sarılsak.. Ve yine hiç bir şey konuşmasak, Ama anlasak, Ne vardı sahi, Olmaz ya; Hayal ya; Hani diyorum olsa ne vardı..!! ~ Cemal Süreya /Anısan Saygıyla
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

cemil

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
329 günde okudu
·
2021 6. kitabı
Erich Fromm
8.4/10 · 7,9bin okunma

cemil

, bir kitap okudu
Puan vermedi·424 syf.·
324 günde okudu
·
2021 5. kitabı
Elif Şafak
7.4/10 · 19,1bin okunma
Şimdi bir başkasına anlatırken acıyorsa için ve derin bir kesikten ibaretse titreyen sesin. Aşk'tı o.. Bilesin...!
..... Özledim" seni demişsin sevdiğim .....Ben özlemedim mi? ..... karaladığım satırlara sor, Hiç boş kalmayan fincanıma Zehir acısı kahveme sor ! "Sana geliyorum" demişsin sevdiğim ...Beklemi yor muyum? ....... Belki dönersin diye, Kaç volta attığımı söylesinler, Raylara kurban ettiğim hayallerim.... "Yalnızım" demişsin sevdiğim ....Ben değil miyim? .......Doğmayan güneşleri "Unutmadım" demişsin sevdiğim .....Ben unuttum mu? ...O güneşlerin hiç doğmadığını (SEVDİĞİM)ben unuttummu...???