İsa şöyle demişti; bırakın ölüleri ölüler gömsün. çünkü o ölümün var olmadığını biliyordu. yaşam, biz doğmadan önce vardı biz bu dünyadan ayrıldıktan sonra da var olmayı sürdürecek.
Gözlerime yaş doldu.
Aşk için de aynı şey söz konusu, diye sürdürdü. Bizden önce vardı, sonsuza kadar da var olmayı sürdürecek.