Seda

Seda
@cengseda
Âmalimiz,efkârımız ikbâl-i vatandır. 1283
Ömrünün yarısı kitaplar arasında geçmişti.
Reklam
Meğer bütün imkânsız aşklar gibi, onunla değil, kendi kendimle konuşmuşum hep.
Vefa...
Çünkü bazı insanlar "gitmek" fiiliyle yan yana yaşardı bu dünyada. Aşkmış,vefaymış,zamanmış,ömürmüş hepsi boş bir hikayeydi.Bazı kalpleri zincirlesen de durmazdı; gözleri hep uzak yollara takılırdı.
Yaş 30 yaşlandık...
"Kalabalık, gençliğe ait bir kavramdı. Yaşlanıyordum. Beni ancak kendi başıma yapacağım şeyler paklardı artık...
"İnsanın insana iyi gelebileceğine..."