Seda

Seda
@cengseda
Âmalimiz,efkârımız ikbâl-i vatandır. 1283
Vefa...
Çünkü bazı insanlar "gitmek" fiiliyle yan yana yaşardı bu dünyada. Aşkmış,vefaymış,zamanmış,ömürmüş hepsi boş bir hikayeydi.Bazı kalpleri zincirlesen de durmazdı; gözleri hep uzak yollara takılırdı.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yaş 30 yaşlandık...
"Kalabalık, gençliğe ait bir kavramdı. Yaşlanıyordum. Beni ancak kendi başıma yapacağım şeyler paklardı artık...
"İnsanın insana iyi gelebileceğine..."
Söz geçiremezsiniz...
Bazı kelimeleri kalp kadar kulak da kabul etmeliydi.
Kitap tek ölümsüzlük....
"Kitaplar yalnızlar içindi çünkü.Dışarıdaki gerçek hayat onları avutamadığı için okuyordu insanlar..."