insan sahip olduğu ile yetinmeli ama olduğuyla yetinmemeli. Oldum demek öldüm demektir . Beşikten mezara kadar gelişebiliriz. Aslında yaşlanan hayattan kopmuyor, hayattan kopan yaşlanıyor. Öğrenmeye, merak etmeye ve gayrete devam. Son nefese kadar.
• KemalSayar