Seda

Seda
@cenntseda
Olmasaydı sonumuz böyle
Bir insan her istediğini unutabilir mi?
Bir sürü şeyi unuturken asıl unutmak istediğimiz şeyi neden unutmayız. Hayatımızdaki güzel şeyleri unuturken neden bizi mutsuz eden şeyler hep aklımızda kalır. Her zaman gözümüzün önünde durur.
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Seda

, bir kitabı yarım bıraktı
%21 (52/244 syf.)
Erich Fromm
8.8/10 · 153 okunma
Her zaman her şeye yeniden başlayabilirsin, belki hemen değil, şimdi değil ama bir gün....
Buna İhtiyacım Var

Seda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·143 syf.·
2023 2. kitabı
Alfred Adler
8.2/10 · 719 okunma

Seda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·183 syf.·
2023 1. kitabı