Neden her zaman birilerinin etkisi altına kaldığım düşünülüyor. Birilerinin aklıyla hareket ettiğim söyleniyor. Sanki benim aklım yokmuş, kendi düşüncelerim yokmuş gibi kendi kararlarını kendi verebilecek biri değilmişim gibi davranılıyor. Madem bana, kararlarıma saygı duyulmuyor bu hayatta yaşamaya devam etmenin, çabalamanın ne anlamı var.