Seda

Seda
@cenntseda
Olmasaydı sonumuz böyle
Bazı sırlar vardır, kendimize bile açıklanmayacak. Friedrich Nietzsche
Hayat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben miydim insanoğlunu anlamayan ya da insanoğlu muydu beni anlamayan.
Ruhsal Istırap
Birlikte yürüdüğümüz bu yollar Şimdi sessiz ve boş sokaklar gibi Duygularım sensiz bir çıra gibi Yanmaktan külleri bile kalmadı
Şiir
Neden her zaman birilerinin etkisi altına kaldığım düşünülüyor. Birilerinin aklıyla hareket ettiğim söyleniyor. Sanki benim aklım yokmuş, kendi düşüncelerim yokmuş gibi kendi kararlarını kendi verebilecek biri değilmişim gibi davranılıyor. Madem bana, kararlarıma saygı duyulmuyor bu hayatta yaşamaya devam etmenin, çabalamanın ne anlamı var.
Yorgunluk
Her gün biraz daha kayboluyorum. Kaybediyorum kendimi, benliğimi, hayallerimi, umutlarımı...
1000k