siyeti

siyeti
@centauri
outis Ben ışık beklerken karanlık geldi, Ruhum kırıldı, günlerim karardı.
denizde susuzluktan ölen biri gibiydim.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
yabancı dudaklardan kahkahalar içiyordum.
fakat tam da bu içime dolarak beni uyuşturan hiç tanımadığım, hiç bilmediğim yaşam sarhoşluğu içinde ölüm bile karanlık da olsa merak uyandırıcıydı.
çünkü kayıtsız kalan için başkalarının uyarılmışlığı en hos izlencedir.
kendimi, ışığın hiçbir zaman içinde kalmadan geçip gittiği camdan bir nesne gibi hissettim.