Elif

Elif
@cerdgn18
null
Bu amigo kızlar bildiğiniz gibi değil, hepimiz sobelendik…
10/10
·448 syf.·
2022 58. kitabı
Herkese selam. Pardon da ne okudum ben? Gerçekten ne okudum yani? Daha ilk sayfalardan olaya dalıyoruz ki bu çok iyiydi. Klişe bir konu nasıl klişe anlatılmaz bunu görüyoruz. Cinayetlerimiz var, katil ya da katilleri arıyoruz ama hiç tahmin edemeyeceğimiz bir şekilde. Bu arada katili baştan sona tahmin ettim sonunda da o çıktı ama asla gerçek katilin o olduğunu da düşünmüyorum. :D?! İkinci kitapta kesinlikle o çıkmayacak katil. Bu yazarın bu kadar kolay bir yazar olmadığını biliyorum. Kitabı bitirdim ama başladığım noktadan daha karmaşık bir haldeyim.Dedektif sanırım sana çekiliyorum bu arada :D O kadar kitap okudum çözemediğim tek karakter olabilirsin Dylan. Aldığın kararların toksikliği beynimi yaktı... O kadar iyiydi ki kapak tasarımına bittim. Ansel’in bacağındaki yara bandı detayı, Maddie ve Ansel’de sırt çantası olmasına rağmen Kylie’de olmaması sanki ihtiyacı yokmuş bütün bilgiler beynindeymiş gibi. (Okul birincisine de bu yakışır;), Maddie’nin güzelliği…Amigo kızlarımızın sadece eğlence meraklısı olmayıp aynı zamanda okul başarı sıralamasında ilk üçte yer alması… Dedim ya klişeler klişelikten çıkarılmış. Sanki bir çeviri kitabı okudum, çok başarılıydı. Tek sıkıntım şu Ansel’in sırlarından biraz olsun yazarın bize birşeyler çıtlatmaması idi. İkinci kitap için beklentim arşa çıkmış durumda. Çok karışık bir inceleme oldu ama aşırı heyecanlı bir yerde bitti. Kesinlikle okunulası… Herkese keyifli okumalar. Saklambaç N. G. Kabal Puanlamam; İlk üç puan emeğe verilmektedir. 4-Çok kötü 5-Kötü 6-Orta 7-İyi gibi gibi 8-İyi 9-Mükemmel 10-Daha ne olsun be!
1000Kitap
SaklambaçN. G. Kabal · Martı Yayınları · 20226,4bin okunma
Elif
10 yaşındaki kızım bu kitabı okumak istiyor. Sizce uygun mudur?