Belkide sadece bir kabus ve uyanınca bitecek

Belkide sadece bir kabus ve uyanınca bitecek
@ceren2778
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"?"bunu koy biri cevaplasın ")
🤍:tanışmıyoruz fakat çok isterdim 💙:hesabını çok seviyorum 💚:düştüm sana 💓:güzel iletilerin var 🧡:sinirimi bozuyorsun bazen 💝:temiz bi kalbin var 💛:karakterini seviyorum, eğlencelisin 💜:samimi biri olduğunu düşünmüyorum 💖:benim için değerlisin 🖤:favori hesap 🕳:seni sevmiyorum 💗:en yakın arkadaşın olmanı isterdim 🙊:sevdim seni
Can Sıkıntısından Yapılan Anket
Belkide sadece bir kabus ve uyanınca bitecek
? Neden bunlara uyuyorum
Hadi bakalım?
Yoruma ":|" koy, sana: :* Seni öperim ;) Çok güzelsin <& Sonsuz sevgim var sana <3 Seni çoookk seviyorum ^_^ Çok şekersin =_= Seni yerim O_o Bakma öyle attım işte -_- Sıkıcısın °_° Yanlış anlama tatlısın :') Beni kırdın ama seni seviyorum *_* Beni kendinden soğuttun Bunlardan birini atan onu demek istiyor ;)
Anket
Belkide sadece bir kabus ve uyanınca bitecek
:|