Bir insan özlemi sadece sevdiğini kaybedince anlar ben gaziantepliyim ve 6 şubat gecesinden sonra sevdiğim insanla bir daha konuşamadım ne kadar acı bir şey olduğunu tarif edemiyorum neler yazabileceğimi bilmiyorum tek bildiğim şey her geçen gün özlemek aralıksız hatırlamak şuan kendimi tek avuttuğum şey annesiyle konuşmak o yüzden diyeceğim şey şu sevdiklerinizi kaybetmeden onlarla birçok güzel anılar yaşayın ve şunu da eklemek isterim ki eğer birini seviyorsanız gidip söyleyin ben o günden sonra yarının ne olacağını bilemeyeceğimizi öğrendim o yüzden sevdiklerinize onları sevdiğinizi söyleyin yoksa pişman olabilirsiniz... 🥺6 şubat 2023 4.17
“İnsan her zaman en yakınındakine aşık olur”
Küçük bir not: insan kendisine en yakın hissetiğine aşık olmaz mı? Ne kadar uzak mesafede de olsa eğer bir insan seni anlıyorsa ona aşık olmaz mısın?