Hayatta bazı şeyleri kontrol edemeyeceğimizi ve düzeltemeyeceğimizi kabul etmek çok önemli bir erdemdir. Aynı zamanda çevremizdeki insanları da istediğimiz gibi değiştirebileceğimiz inancı çarpık ilişkilere ve faydasız baş etme stratejilerine neden oluyor.
Her şey konuşularak çözülmez, zamanın etkisini asla es geçmemelisin. Zamanla duyguların etkisi azalacak ve kişi daha mantıklı bakmaya başlayacaktır. Zamanın iyileştirici etkisine güvenmek gerek.