Kızım ve arkadaşları anneleri hakkında konuşurken benim kızım gözlerini kapatıp iyi ki diyebilmeli. Onu akademik başarı için sevmediğimi bilmeli. Ona olan sevgimin asla azalmayacağının farkında olmalı.Ağlarken benden saklanmak yerine koşarak benim yanıma gelmeli.Hayat sahilinden gemiler birer birer uzaklaşırken onun sığınacak limanı her zaman ben olmalıyım. Kötü günlerini atlatmaya çalıştığını öyle bir anlamalıyım ki kötü günlerini benimle beraber atlatmak istesin.Ben bunların tekini yapamadım ama annen bunların hepsini tek tek yaşatacak sana. Söz kızım,söz :)