"İnsanoğluna özgü huy, davranış özelliklerini anlatmak için öteden beri hayvanlarla insan arasında benzerlik kurma yoluna gitmişiz. Benzetmeler, karşılaştırmalar yapmış, deyimler oluşturmuşuz. Aslan gibi görkemli, at gibi alımlı, kuzu gibi uysal, yılan gibi tehlikeli bunlardan birkaçı. Bana göre bu, hayvanlara haksızlık, çünkü hayvanın sınırlarını biliriz de insanınkini hiç bilemeyiz. Şu yeryüzünde olup bitenlere bakıyorum da insanoğlunun, kendi soyundan olanlara yaptıklarını gördükçe hangi hayvan kendi türüne bu kadar acımasız davranıyor diye düşünüyorum. İste bu yüzden ben, insanların hayvanlara benzetilmesine karşıyım.