ceren erer

ceren erer
@cerenererr
Odamda beni kitaplarım bekler. bu yegâne tesellidir. #176874886
Insanlığın hayattaki görevi ruhunu kurtarmaktır. Ruhumuzu kurtarmak için Tanrının yoluna girmeliyiz ve bu yola girmek için de hayati zevkleri reddetmek zorundayız; çalışmalı, acı çekmeli, nazik ve mütevazi olmalıyız.
Reklam
Beni seven birinin beni dünyaya getirdiğini düşünmeden edemiyorum. Kim bu kişi? Yine, Tanrı.
Diğerlerine olan bana da oldu: inanç bana hayatın anlamını göstererek yaşama şansı verdi.
Aklı dayalı bilgiye göre hayat kötüdür ve insanlar bunu bilir. Yaşamak zorunda değillerdir, fakat yaşadılar ve yaşıyorlar, Tıpkı hayatın anlamsız ve kötü olduğunu uzun zamandır bildiğim halde yaşamaya devam ettiğim gibi. İnanca göre ise hayatın anlamını anlayabilmek için mantığa sık çevirmem gerekiyordu, anlamı kavramak için gerekli olan tek şeyi yani.
Reklam