Her ne yaptıysam er ya da geç unutulacak ve ben artık var olmayacağım. Öyleyse, bu kadar çabalamak niye? İnsan bunu nasıl göremeyip yaşamına devam eder ki?
Çıkışı olmayan bir ormanda yaşayan biri olsaydım eğer, yaşamaya devam edebilirdim. Fakat ben daha ziyade ormanda kaybolmuş ve bu gerçek nedeniyle dehşete düşmüş, yolunu bulmak için koşuşturan birisi gibiydim; attığı her adımda kafası daha da karışan ve yine de koşuşturmaya devam eden biri.
Toplumdaki hiyerarşinin her katmanında aynısı geçerlidir. Mesela tarım işçisi, efendisinin karısına boyun eğmek zorundaydı ama eve gittiğinde kendi karısının da ona boyun egmesi gerekiyordu.