İnsan hayatta yalnızca bir şeyi dört dörtlük yapabilir... Yalnızca tek şeyi, ama onu da tam yapmak gerekir... Bunun ne olduğu önemli değildir, hiç kimse kendini aşamaz, ama hayatını tek bir şeye odaklayan, doğru bir şey yapmış olur.
Ben böyleyim işte, birinin benden hoşlanması beni heyecanlandırır, mutlu eder. Böyle zamanlarda daha akıllı, daha canlı, daha esprili olurum, kendime güvenim yerine gelir ve konuşurken en doğru kelimeleri bulurum, hatta böyle zamanlarda olduğumdan daha güzel görünürüm.