Derlerdi ki:
'Dünyada sevdasız yaşanmamış'
'Bir kalp gösterir misin bu ateşle yanmamış ?'
'Aşk öyle bir şeydir ki kimini sevindirir, okşar, bahtiyar eder, gözyaşını dindirir'
'Tabiatı tıpkı talih gibidir, yar olmaz kimini de'
'En samimi ateşle çırpınan bir sinede'
'Kıyametler koparır, fırtınalar yaratır,'
'Bazen bir demet güldür, bazen kanlı bir satır'
'Lakin sevişmeyerek geçen ömür hederdir'
'Dünyada aşık olmak herkese mukadderdir'
...
Halbuki bir zamanlar bu da kabadayı imiş,
Bu da adam öldürmüş bu da canlara kıymış;
Günahının tokadı onu da yere serdi:
Kuduz bir köpek gibi sokaklarda geberdi...