Dört gün sonra Moskova'dayım.
Bu ayrılık da. hele şükür. bitiyor. dönüyorum.
Bu ayrılık da yağmurlu bir yol gibi arkada kalacak.
Yeni ayrılıklar gelecek,
Yeni kuyulara ineceğim,
Bir yerlere gidip döneceğim.
Koşacağım soluk soluğa yeni dönüşlere.
Sonra ne Berlin, ne Tanganika,
Hiçbir yere değil, gideceğim hiçbir yere.
Ne vapur, ne tren, ne uçakla dönmek elimde olmayacak.
Benden mektup da, telgraf da gelmeyecek.
Sana telefon da edemeyeceğim.
Sesime yumuşacık gülmeyeceksin.
Bende haber de almayacaksın,
Kalacaksın bir başına.