Etrafta herkes mutsuzken kendi kendine gülene en iyi ihtimalle deli derler! Çünkü gülmek tek başına olmaz. Biliyorsunuz kolektif bir eylemdir, tadı öyle çıkar.
Oysa ben güçlü olduğum için değil, olduğum gibi, acizliklerimle, eksikliklerimle sevilmek istiyorum. Sadece parladığımda benimle aynı kadrajda olmak isteyen insanlara hayatımda yer yok artık.