Başı ve sonu olmayan, sadece kesit içeren bir akışa sahip olması bakımından bana farklı geldi. Ama kitabın en çarpıcı ve öne çıkan özelliği öyküleri okurken yaşadığınız o huzursuzluk ve merak hissi. İyi bir akış ile o huzursuzluk hissini verebilmesi yazarın başarısı gerçekten. Öyküleri ucundan kıyısından birbirine bağlamaya çalıştım ama kitap bitince yazarın böyle bir meselesi olmadığını fark ettim. Güzel ve okunası bir kitaptı.