sewa

sewa
@cerennie
(-_-) (◔‿◔)
Sen bir deniz derinliğisin. Uslanmak bilmez kederler ülkesi...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geçmişin tek çekiciliği, geçmiş olmasındadır. Oscar Wilde
Ben sana hep üşüyordum, Çünkü kıştım. Nakıştım, bakıştım. İnkar etmiyordum da bunu, Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım. Ve lütfen inkar etme; Sana en çok ben yakıştım. Özdemir Asaf
Sen gittikten sonra herkes sana benzedi, herkesi sen zannettim ama kimseyi sen yapmadım. Bil istedim...🏹🌵
Alıştığın kişi gidince, kimse kalmamış gibi hissediyorsun.