“Yalnız hissetmeye hakkım yokmuş gibi, içimdeki boşluğu bir sürü kalabalık ile dolduruyordum. Ama sonra farkına vardım ki, başkasının dünyasında yaşamak yalnızlığımızı alıp götürmüyor. Kendi dünyam olmadan, kendim de var olamam ki... Kendim bile yoksam, nasıl yalnız hissetmem?”
“Bazen bize doğru gelen şeyler, zaman geçtikçe yanlışmış gibi hissettiriyor. Evet... Ama eminim ki, şu an geçmişe dönsek yine aynı şeyleri yapardık. O günün şartları... O günün hissettirdikleri... O günkü biz... Bunlar hiçbir zaman değişmeyecek.”