Bazı kitaplar herkesin eline yakışmıyor. Derin mesajlar içeren, insanın tekrar tekrar okuyasının geldiği kitapları; 1 hafta önce kişisel gelişim vs. kitabı okuyanların ellerinde görünce çıldırıyorum. Kitabı kıskanıyorum resmen onlardan. Ellerinde yeterli değeri bulamayacakları kitapları, o insanlara yar etmek içimden gelmiyor:)
Not: Geçen hafta mutlu olmanın bilmem kaç yolu diye bir zırvayı okuyan arkadaşın elinde bu hafta, Peyami Safa’nın devi ‘Biz İnsanlar’ı görünce delirdim, ondan bu sitemlerim.