Narnia

Narnia
@cewzelipapatya
Pabuç uygun, içi kansız, Nişanlındır işte bu kız!"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Pabuç çok dar, içi kanlı. Evde bekler öz nişanlı!
Evde kimseler kalmayınca, kül kedisi annesinin mezarına, fındık ağacının altına gitmiş: "Sallan, silkin minik ağaç!" "Üstüme altın gümüş saç!"
Arkada genç kralın uşağı sadık Heinrich duruyormuş. Efendisi, bir kurbağa kılığına girdiğinden beri sadık Heinrich'in kalbi o kadar üzüntü içindeymiş ki, yüreği acıdan, kederden çatlayıp dağılmasın diye, kalbinin çevresine demirden üç çember koydurmuşmuş.
- Sevgili çocuk, neden korkuyorsun? Gel burda kal, evin bütün işlerini güzelce yaparsan sana bir kötülüğüm dokunmaz. En çok dikkat edeceğin şey yatağımı güzel düzeltmek, iyice silkelemektir. Bunu yapınca yatağın içindeki kuş tüyleri uçar. İşte o zaman yeryüzüne kar yağar. Benim adım Holle Kadın'dır.