Ceytirma

Ceytirma
@ceycey13
Sessiz ve sakin
10/10
·
Beğendi
Benimle yan okuduğum kitaplar arasında en keyif veren kitaplardan biriydi. Kitabın eğlence amacıyla yazılmış olduğu çok belli. Her karakterin kendine has bir özelliğinin olması ise hoşuma gitti. Kitap çok akıcı bir şekilde ilerliyor. Kitabın hepsi basılamadı. Kitabın geri kalanına Wattpadden ulaşabilirsiniz. Kitapta favori karakterim Anıl. Anıl' ın olduğu sahnelerde gülmekten karnımın ağrıdığını hatırlıyorum. Buradan sonra spoiler var... Kitapta en kızdığım nokta Ayaz'ın Masal' a tokat attığı sahneydi. Ben Masalın yerinde olsam uzun bir süre Ayazla konuşmazdım. Bence çok çabuk affetti. Spoiler bitti. Genel olarak boş vaktiniz varsa okumanızı tavsiye ederim.
Düşünce
Benimle YanBeyza Özaydın · Epsilon Yayınevi · 20191,911 okunma