Ceyda

Ceyda
@ceydagibi
..."Nedeni­ne gelince, bence aşk... her iki aşk, Eflatun’un Şölen’de anlattığı gibi –anımsarsın– insan için mihenk taşıdır. Bazı insanlar yalnızca birini, bazıları da öbürünü anlar. Yalnızca platonik olmayan aşkı anlayan insanlara dramdan söz etmenin bir yararı olamaz. Böyle bir aşkta dram diye bir şey bulunamaz. ‘Bana verdiğin zevkler için sonsuz şükranlarımı sunarım, saygılarımla...’ Dram dediğinin hepsi budur işte. Platonik aşkta ise dram olamaz, çünkü böyle bir aşkta her şey apaçıktır, temizdir. Çünkü..."
Sayfa 92 - İletişim Yayıncılık