ceyda

Ne çok kızıyorum biliyormusunuz ? Yeni hayatıma giren kişi bu doğru insan diyip bir kac hafta sonra en saçma sebepten çabasız ayrılma çabasına girince asıl sevenin eskisi olduğunu anlayinca kızıyorum kendime onca şey yaşadın mesela ama gidipte bırakmak düşüncesi en son şeydi ikimiz içinde ah be kader 😞
İnsan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İki hafta önce bana yazarken şimdi sevgili yapmış kızda seviyor sanıyor yazık
Her yerden engellersinde kalpten engellemek cidden zor
Kabullendim artık olmayacağını kabullendim bunu duymak zor geldi tabi bulunmaz Hint kumaşısin ya aynen
Arabasını gördüm ya kalp atışım değişti yeminle