Çok büyük bir tutku.. Unutamayacağım aklımı her daim köşesine kazılı bir kitap. Yazarın her kitabını okumama rağmen Araz'ın bende Çok büyük bir yeri var.. Tabi ki Tazeoğlu'nda da öyle bir yer edinmiş.. Kitabın içinde sürükleniyoruz adeta.. Alıntılayacağınız 300'e yakın cümle vaar.. Çok güzel ve anılı bir kitap.. Herkes okumalıı
Kitabı aldığımda gerek kapağı olsun, gerek sayfaları olsun çok hoşuma gitmişti. Kitap beni hüzünlendiren, güldüren, ağlatan nadir kitaplardan. Sefa Umdu yazarına ayrı bir hayranlık duyduğum keşke devamlı olarak kitap çıkarsa dediğim nadir bir yazar.