Ceylan.k

""Kendi hikayemizi yeniden yazabilme cesaretini gösterebilmeliyiz!!""
Reklam
'' Doğadan korunmak için topluluklar kuran ancak sonra doğayı özleyen özgürlükçü insan, toplumda yaşamak zorunda olduğunu bilen ama herkesle aynı olmaktan korkan bireyselcilik mü- cadelesi veren insan, kendini anlamak isteyen ancak yüzleştiğinde zaman zaman korkan ve hiç kimseyi tam anlamıyla çözemeyeceğine kanaat getiren insan, çocukluğunda sürekli baskı ve şiddete maruz kaldığı için amigdalası -beynin korku merkezi- gelişmemiş olan ve seri katil olduğunda incelemeler sonucu çevre etkenli fizyolojik katil olarak nitelendirilen insan, aşkı kalbinde duyumsayan ama beyninde yaşayıp beyninde öldüren insan, çocukken yaşadığı bir olay sonucu yetişkin olduğunda hâlâ hayata yetişemeyen ve bu konuda savaş vermekte güçlük çeken insan…
Kendimize ne kadar az güvenirsek, kendimiz ve dünyayla o kadar az bağlantı içinde oluruz ve o kadar çok kontrol etmek isteriz.
İyi ve kötü, doğru ve yanlış gibi düşünceler , çitin hangi kısmında yer aldığınıza bağlı olarak değişen yalnızca bir sınır meselesidir.