Ceylan.k

Bazı anlar vardır ki içinde bulunduğunuz ruh halinin sebebi hakkında en ufak bir fikriniz yoktur.Ama o kadar yıkılmış hissedersiniz ki bunun bir sebebinin olmamasına hayret edersiniz.Ama içten içe sanki biliyorsunuzdur....Kimseye durumunuzu anlatabilecek kelimeleri bulamazsınız çünkü kendiniz de tanımlayamazsınız. Sadece durup o anın geçmesini beklersiniz ...
Reklam
"İnsan sadece karar verdiği anlarda tam bir insan olur" (Paul Tillich)
"Yaşamak için bir nedeni olan kişi, her şeye katlanabilir"
Değişen ruh halimize göre çocuğa bazen aşırı şiddetle bazen aşırı şefkatle muamele ediyorsak, onun davranışlarında ve duygusal gelişiminde pek çok aksaklıkların ortaya çıkabilmesine zemin hazırlıyoruz demektir.
İlişkiler