Ceylan.k

"Ölümden sonra doğumdan önce neysen o olacaksın."
Reklam
Sırrım konusunda sessizliğimi korursam benim esirim olur ;eğer ağzımdan kaçırırsam ben onun esiri olurum.Sessizlik ağacında huzur meyveleri yetişir.

Ceylan.k

, 2017 okuma hedefini ekledi.
2017 OKUMA HEDEFİ
6/30 kitap - %20 tamamlandı
6 kitap okudu
30 kitap
1.647 sayfa
0 inceleme
6 alıntı
Aldığımız her nefes bizi sürekli etkisi altında olduğumuz ölüme doğru çeker...Nihai olarak zafer ölümün olacaktır,çünkü doğumla birlikte ölüm zaten bizim kaderimiz olmuştur ve avını yutmadan önce onunla yalnızca kısa bir süre için oynar. Bununla birlikte, hayatımıza olabildiğince uzun bir süre için büyük bir ilgi ve özenle devam ederiz, tıpkı sonunda patlayacağından emin olsak da ,olabildiğince uzun ve büyük bir sabun köpüğü üflememiz gibi.
Sayfa 7·Kitabı okudu