Nazım'sız Piraye...

Nazım'sız Piraye...
@cezore
Bir varsa çok yokmuş...

Nazım'sız Piraye...

, bir kitap okudu
Puan vermedi·222 syf.·
2015 3. kitabı
Sabahattin Ali
8.3/10 · 210,8bin okunma
Reklam
Duâ cevapsız kalmaz.. Belki ben, duânında bir dili olabileceğini düşünmedim. İstedin mi bir kere değil, bin kere gideceksin kapısına. Ve neyi , neden istediğini bileceksin.
“Küçülsem. Tek bir nokta da toplansam. Yaşam büyük amenna. Ama ben biraz azalsam. Sadeleşsem. Durulsam. Arınsam…”
Ben yazdıklarımı çoktan yaktım. Bundan sonrası ateşi harlamak olsun. Bundan sonrası yeni bir şey söylemek için düne bakmamak olsun.
Yazarken dünyayı bir anlığına değiştirebilirken, geçmişinizi bir santim yerinden oynatamıyorsunuz.
Reklam