Yolun Ankara'dan Bolu dağına kadar olan kısmı enikonu düzgün olduğu halde ondan sonrası pek değil. Hele yer yer öyle bozuluyor ki, insan bir yolcu için en büyük nimetin yol olduğuna inanıyor. Yolculardan biri Bolu'da süt içmiş. "İçtiğim süt İzmit'e varmadan tereyağı olacak" diyordu.