Arapçada bir cümle vardır ve şu anlama gelir:
قَدْ يَجِدُ الشَّيْطَانُ عَمَلًا لِمَنْ لَا عَمَلَ لَهُ.
Silahı bilmem ama boş insanı şeytan doldurur.
Allah Kur’an’da bir kez bile bahsetmedi; namaz kılmayan insanlar hakkında , sadece namaza geç kalan insanlar hakkında bahsetti …
(Julia Sena bunu söylerken etlerim diken diken oldu, namazın bu kadar mühim olduğunu yeni doğmuş Müslümandan dinlemek ne kadar güzel.)