Beni düşün bir kavganın içinde;
Helal bir ekmeğin peşinde...
Ve kurtlardan arta kalmış yüreğimin,
Can çekişen o son parçasını da
Sana sakladığımı bil!.."
Ayna pusluydu bunca yıl nice sır taşımaktan
Kırılmanın sesini duydum ve onu getirdim sana
Unutulmaya geldim işte onarılımaya değil
Kov beni kabilenden ama bekliyorum demek
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tenhaydı düşlerim, geceydi, çıkıp geldim işte
Su ve ateş, bir de gülünç yalnızlığım var sana
Getirebildiğim, kokularını yitirmişti çünkü güller
Suyu dinle ateşi yak özledim demek bu
Zihnimde uzak bir çağrışım: Şiir ve aşk
Yani zamanın ağır ve sakin akıp gittiği
Kelimelerin haysiyeti, dostluğun sıcaklığı
Aşklarınsa gözyaşı istediği o masumiyet
Kitaplardaki mürekkep kokusu gibi hepsi
Kaybolup gitmiş şehrin yakın tarihinde
Ve kendine yetmiyor olmakta olan
Benimse aklım tökezliyor şehrin ortasında
Şimdi komik hatıralar diye bakılıyor
Siyah beyaz fotoğraflardaki o ciddiyete
Ve bunlardan birinde haykıran militanın
Cesaretine ki, haykırıyor o en kalabalık
Caddesinde şehrin: "Kardeşler! Ölüm
Nereden ve nasıl gelirse gelsin..."
Ve bir unutuşa nasıl sığıyor her şey
Benimse kalbim tökezliyor bu hengamede