Beni düşün bir kavganın içinde;
Helal bir ekmeğin peşinde...
Ve kurtlardan arta kalmış yüreğimin,
Can çekişen o son parçasını da
Sana sakladığımı bil!.."
Kitaba başlarken olaylar hayal ürünü gibi geldi bir yandan da rahatsız hissettirecek kadar gerçege evrildi. Olaylar biraz daha devam etseydi kayboluşlar,varlık ve yokluk arası düşüncelerle kahramanlar gibi ben de kaybolacaktım.