Betül Çağlayan

"O vakit ne geceden, ne fırtınadan, ne sefaletten, hiç bir şeyden korkum kalmayacak. Onu, kendi elimle büyüteceğim, mesut edeceğim. Ben, bunu bir zaman başka küçükler için ümit etmek çılgınlığına kapılmıştım, fakat onlar, bir akşamüstü, kalbimde kucak kucağa öldüler. Artık, hayatla barıştım.Kâmran, bir akşamüstü, kalbime gömdüğüm o zavallı miniminileri öldüren sen olduğun halde bu gece, senden bile eskisi kadar nefret etmiyorum."
Betül Çağlayan
İyi günler özelden dönüş yapabilir misiniz lütfen mesaj kutunuz kapalı galiba